I Miss You



Hai.

Banyak kali juga aku buka blog ni, konon nak update tapi..
Hurmm masih yang sama. Macam takde feeling *senyum
Setiap hari kerja, balik ngadap laptop.
Tak pon pergi lepak *jarang jugak.

Kata seseorang,

''Semua hal tetap sama, tapi kita telah berubah''


Tak lama lagi puasa..
With the new company, new position, new environment.
New people (maybe) *jungkit bahu

Kadang-kadang, ada juga malam malam teringatkan kamu.
Upload quote kat moment wechat dengan harapan kamu baca.
Hahaha macam bodoh. Tapi tu lah kenyataan.
Sudah seberapa bodoh aku di mata kamu ? *senyum kecil


Kamu tak tau kan tentang kewujudan blog aku ni ?
Sungguh aku berharap kamu tidak akan tahu.
Kalau kamu tahu, pada siapa lagi aku hendak mengadu selain blog ini *tunduk


Let me confess, i miss you more than yesterday Muhammad Adil Ridhuan.




Post a Comment